Eerste twee weken Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Evelien Bakker - WaarBenJij.nu Eerste twee weken Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van Evelien Bakker - WaarBenJij.nu

Eerste twee weken Antwerpen

Blijf op de hoogte en volg Evelien

09 September 2015 | België, Antwerpen

De eerste twee weken zitten er alweer op in Antwerpen. In deze twee weken heb ik al veel gezien en geleerd. Op stage heb ik verschillende diensten meegedraaid om zoveel mogelijk te leren. Ik heb leuke collega´s die mij altijd willen helpen.

Verder hier in Antwerpen gaat ook alles goed. In de eerste twee weken heb ik al veel gezien en geleerd van Antwerpen. Leuke terrasjes, leuke cafeetjes en kroegjes en heel leuk winkelcentrum. In het hostel gaat alles prima! Mooie kamer en de rest van het hostel is netjes!

Tot volgende keer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelien

Stage Antwerpen

Actief sinds 29 Aug. 2015
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 1450

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2015 - 06 December 2015

Aankomst Antwerpen

Landen bezocht: